wtorek, 15 maja 2012

Konkurs!


i to w dodatku z nagrodą :)


Konkurs polega tylko na uzbieraniu 30 osób, które wcisną LUBIĘ TO na moim blogu.
Do wygrania jest moja ulubiona książka "Sekret" Byrne Rhonda, o której pisałam wcześniej!

ZASADY:
  1. Aby zapisać się do konkursu należy w komentarzu ogłaszającym konkurs bądź poprzez e-mail do mnie (justysia19944@gmail.com) (lub w inny sposób, jeżeli macie taką możliwość) podać swoje imię oraz nazwisko.
  2. Jakim sposobem znajdziecie osoby, które polubią mojego bloga - jest mi to obojętne. Byle bez grożenia im, bo to jest karalne :P
  3. Kiedy osoba z waszego polecenia kliknie LUBIĘ TO, należy - przesyłając mi wiadomość na w/w emial - podać mi jej imię oraz nazwisko (dla potwierdzenia).
  4. Jest podstawowa zasada - kto pierwszy ten lepszy, dlatego nie będzie dwóch pierwszych miejsc.
  5. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu.
  6. Konkurs trwa od 20.05.2012r. do 15.07.2012r.

ZAPRASZAM I ŻYCZĘ POWODZENIA!





4 komentarze:

  1. nie na temat konkursu ale może napisz jakieś swoje przemyślenia na jakiś temat ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytalam książkę i uważam, że to najlepsza jaką do tej pory miałam okazję pochłonąć (w dosłownym tego słowa znaczeniu!) Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. KONKURS ZAMKNIĘTY!
    ZWYCIĘSCY GRATULUJEMY!

    OdpowiedzUsuń