poniedziałek, 23 czerwca 2014

EYES ON ME

dress - ROMWE


Eyes on me











23 komentarze:

  1. już widziałam tę sukienkę u kilku blogerek i nadal bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sukieneczka ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oko na tę sukienkę. Przyciąga wzrok, że tak powiem - hi, hi ;)))
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience <3
    Obserwuję, Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sukienka. Ma ciekawy fason. Ah te ślepia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny look, sukienka jest boska !!
    zapraszam http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna jest:)


    ps. a u mnie? KOLORY I LATO W FASHIONOWEJ ODSŁONIE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna sukienka, a Ty wyglądasz prześlicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny motyw ma ta sukienka :-) Wspaniale w niej wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka i wspaniała sesja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka, wczoraj właśnie się zastanawiałam, czy jej czasem nie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka ! pięknie i tak subtelnie wyglądasz:*)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, szczególnie podoba mi się jej krój ;)
    Masz niesamowicie zgrabne nogi!

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi Justyna! I like very much this dress....simple and adorable!!! Kisses from Italy
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. You are so beautiful Justyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sukienka. Niebanalny wzór, wpadający w "oko " ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sukienka , orginalna :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń